Σε εξέλιξη το ο οδικός άξονας Αμβρακία - Άκτιο
>> Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010
Το δρόμο της ανάπτυξης ανοίγουν οι οδικοί άξονες που βρίσκονται σε εξέλιξη στο νόμο Αιτωλοακαρνανίας, όπως είναι ο άξονας Αμβρακία - Άκτιο που ήδη έχει ξεκινήσει, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ.
Τα πρώτα εργοτάξια προετοιμάζονται στην περιοχή της Κατούνας, όπου κατασκευάζονται οι βοηθητικές οδοί για την έναρξη του έργου. Πρόκειται για έναν άξονα μήκους 48 χλμ. και προϋπολογισμού 291 εκ. ευρώ. Είναι ο δρόμος που θα συνδέει την Ιόνια Οδό, από τη θέση «Σαμάρι» της Αμφιλοχίας στο ύψος της Knauf, με την δυτική περιοχή του νομού και θα καταλήγει στην υποθαλάσσια Άκτιο - Πρέβεζα και έχει κοπεί σε 4 εργολαβίες, ενώ σημαντικό είναι ότι υπάρχει και επαρκής χρηματοδότηση.
Αισιοδοξία επικρατεί επίσης και σε ότι αφορά την ολοκλήρωση του έργου, καθώς από ότι φαίνεται ...θα τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα. Πρόκειται για ένα έργο που ξεκίνησε τελικά χάρη στις συντονισμένες ενέργειες των νομαρχών Αιτωλοακαρνανίας, Πρέβεζας και Λευκάδας, αφού το προηγούμενο διάστημα είχαν γίνει ενέργειες «ανακοπής του έργου», όπως τονίζει χαρακτηριστικά ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας Θύμιος Σώκος, και αυτό αφορά κυρίως την εισήγηση της υπηρεσίας που το δημοπράτησε προς τη νέα ηγεσία του υπουργείου υποδομών, προκειμένου να ακυρωθεί η δημοπρασία.
Αυτό θα δημιουργούσε μεγάλη καθυστέρηση στο έργο, γι’ αυτό και οι νομάρχες έκαναν έναν αγώνα για να αποτρέψουν αυτή την κατάσταση. Έτσι πήρε το δρόμο του και ανοίγει για το νομό την αναπτυξιακή του προοπτική, μαζί βέβαια και με τα υπόλοιπα που αφορούν τις βασικές υποδομές.
«Ο δυτικός άξονας χωρίς τις κάθετες συνδέσεις και την έξοδο προς τις ακτές της περιοχής, θα ήταν ένα «ανάπηρο έργο», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Σώκος και επισημαίνει τη σημασία του συγκεκριμένου δρόμου σε συνδυασμό με τη σύνδεση προς Πλατυγιάλι και Αστακό, που πριν από λίγες ημέρες εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί του όροι από το περιφερειακό συμβούλιο, καθώς και τη σύνδεση της Ιόνιας με το Αγρίνιο και την ενδοχώρα, αλλά και τον άξονα προς Καρπενήσι, που υπάρχει διαβεβαίωση ότι η μελέτη θα παραδοθεί μέχρι το 2011. «Νομίζω ότι είμαστε σε μια δραστηριότητα εξαιρετική, με παρά πολύ σημαντικά έργα στο νομό, έργα όχι σε λόγια αλλά σε συγκεκριμένες δράσεις», προσθέτει ο κ. Σώκος και συνεχίζει: «επιτέλους είμαστε σε μια διαδικασία που οδηγούμαστε με βεβαιότητα σε καλύτερες μέρες το επόμενο διάστημα, διότι η ανάπτυξη των υποδομών αυτών σημαίνει πολλαπλάσιες επενδύσεις».
Καταλήγοντας ο νομάρχης τονίζει, ότι πλέον αίρεται ο αποκλεισμός της περιοχής και δίνονται τα περιθώρια δημιουργίας επενδύσεων, όπως του Πλατυγιαλιού, ανάπτυξης επιπλέον δραστηριοτήτων στο αεροδρόμιο του Ακτίου, η ακόμα οικιστικής ανάπτυξης στην Αιτωλοακαρνανία και επενδύσεων στον τουρισμό και στην παραθεριστική κατοικία.
(Πηγή: http://www.aixmi-news.gr/)
Τα πρώτα εργοτάξια προετοιμάζονται στην περιοχή της Κατούνας, όπου κατασκευάζονται οι βοηθητικές οδοί για την έναρξη του έργου. Πρόκειται για έναν άξονα μήκους 48 χλμ. και προϋπολογισμού 291 εκ. ευρώ. Είναι ο δρόμος που θα συνδέει την Ιόνια Οδό, από τη θέση «Σαμάρι» της Αμφιλοχίας στο ύψος της Knauf, με την δυτική περιοχή του νομού και θα καταλήγει στην υποθαλάσσια Άκτιο - Πρέβεζα και έχει κοπεί σε 4 εργολαβίες, ενώ σημαντικό είναι ότι υπάρχει και επαρκής χρηματοδότηση.
Αισιοδοξία επικρατεί επίσης και σε ότι αφορά την ολοκλήρωση του έργου, καθώς από ότι φαίνεται ...θα τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα. Πρόκειται για ένα έργο που ξεκίνησε τελικά χάρη στις συντονισμένες ενέργειες των νομαρχών Αιτωλοακαρνανίας, Πρέβεζας και Λευκάδας, αφού το προηγούμενο διάστημα είχαν γίνει ενέργειες «ανακοπής του έργου», όπως τονίζει χαρακτηριστικά ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας Θύμιος Σώκος, και αυτό αφορά κυρίως την εισήγηση της υπηρεσίας που το δημοπράτησε προς τη νέα ηγεσία του υπουργείου υποδομών, προκειμένου να ακυρωθεί η δημοπρασία.
Αυτό θα δημιουργούσε μεγάλη καθυστέρηση στο έργο, γι’ αυτό και οι νομάρχες έκαναν έναν αγώνα για να αποτρέψουν αυτή την κατάσταση. Έτσι πήρε το δρόμο του και ανοίγει για το νομό την αναπτυξιακή του προοπτική, μαζί βέβαια και με τα υπόλοιπα που αφορούν τις βασικές υποδομές.
«Ο δυτικός άξονας χωρίς τις κάθετες συνδέσεις και την έξοδο προς τις ακτές της περιοχής, θα ήταν ένα «ανάπηρο έργο», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Σώκος και επισημαίνει τη σημασία του συγκεκριμένου δρόμου σε συνδυασμό με τη σύνδεση προς Πλατυγιάλι και Αστακό, που πριν από λίγες ημέρες εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί του όροι από το περιφερειακό συμβούλιο, καθώς και τη σύνδεση της Ιόνιας με το Αγρίνιο και την ενδοχώρα, αλλά και τον άξονα προς Καρπενήσι, που υπάρχει διαβεβαίωση ότι η μελέτη θα παραδοθεί μέχρι το 2011. «Νομίζω ότι είμαστε σε μια δραστηριότητα εξαιρετική, με παρά πολύ σημαντικά έργα στο νομό, έργα όχι σε λόγια αλλά σε συγκεκριμένες δράσεις», προσθέτει ο κ. Σώκος και συνεχίζει: «επιτέλους είμαστε σε μια διαδικασία που οδηγούμαστε με βεβαιότητα σε καλύτερες μέρες το επόμενο διάστημα, διότι η ανάπτυξη των υποδομών αυτών σημαίνει πολλαπλάσιες επενδύσεις».
Καταλήγοντας ο νομάρχης τονίζει, ότι πλέον αίρεται ο αποκλεισμός της περιοχής και δίνονται τα περιθώρια δημιουργίας επενδύσεων, όπως του Πλατυγιαλιού, ανάπτυξης επιπλέον δραστηριοτήτων στο αεροδρόμιο του Ακτίου, η ακόμα οικιστικής ανάπτυξης στην Αιτωλοακαρνανία και επενδύσεων στον τουρισμό και στην παραθεριστική κατοικία.
(Πηγή: http://www.aixmi-news.gr/)
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου