Ιόνια Οδός: Φήμες και απαντήσεις για το έργο
>> Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010
Πολύς λόγος έχει γίνει το τελευταίο διάστημα για την πρόοδο ή μη των εργασιών της Ιόνιας Οδού. Δημοσιεύματα του τοπικού τύπου των Ιωαννίνων είχαν ισχυριστεί ότι τα έργα είναι «στον αέρα». Ακολούθησε φημολογία για την αποχώρηση κάποιων εταιρείων απο το σχήμα της Κοινοπραξίας.
Με επιστολή που έστειλε η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και Μάρκετινγκ της κατασκευάστριας εταιρείας «Νέα Οδός» κα Φωτεινή Λάμπρου επισημαίνει πως «υπάρχουν καθυστερήσεις και ειδικότερα στο θέμα των απαλλοτριώσεων και των αδειοδοτήσεων για λατομεία και αμμοχαλικοληψίες» ενώ δήλωσε πως «δεν τίθεται ζήτημα αποχώρησης εταιρειών που απαρτίζουν την Κοινοπραξία στην Κατασκευή της Ιόνιας Οδού».
Στην ίδια επιστολή αναφέρεται πως οι εργασίες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς σε όλα τα διαθέσιμα μέτωπα. Τα εργοτάξια τα οποία λειτουργούν είναι σχεδόν σε όλο το μήκος του Αυτοκινητόδρομου : στο τμήμα από Αντίρριο μέχρι Κουβαράς (εκεί έχει παραδοθεί και η παράκαμψη Αγρινίου μήκους 35χλμ) στο Μολύκρειο, στον Εύηνο, στη σήραγγα Καλυδώνας και μέχρι το Κεφαλόβρυσο και από τον Κουβαρά μέχρι τα Ιωάννινα στην Αμβρακία, στο Μενίδι, στην Κάμπη και στον Άγιο Δημήτριο.
Και από το Υπουργείο Υποδομών είχαν ανακοινωθεί αποζημιώσεις για απαλλοτριώσεις και επίλυση των αδειοδοτήσεων για λατομεία και αμμοχαλικοληψίες. Όσον αφορά την πρόοδο του έργου είναι φανερή καθώς τα εργοτάξια σε μερικά σημεία είναι αρκετά προχωρημένη, η σήραγγα Μακύνειας έχει διανοιχθεί ενώ σε μερικούς μήνες περιμένουμε και την παράδοση της Παράκαμψης Άρτας μήκους 15χλμ.
Να θυμίσουμε πως η Κοινοπραξία που έχει αναλάβει την κατασκευή της Ιόνιας Οδού έχει «πακέτο» και το τμήμα της Εθνικής Οδού από τη Μεταμόρφωση Αττικής μέχρι τα Σκάρφεια Φθιώτιδας. Σύμφωνα με τις μελέτες η Ιόνια Οδός (από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα) αναμένεται να είναι ζημιογόνο και έτσι προστέθηκε στην τότε παραχώρηση και το τμήμα αυτό σαν ισοζύγιο προκειμένου το έργο να είναι βιώσιμο.
(Πηγή : proinoslogos.gr)
(http://www.ypodomes.com/)
Με επιστολή που έστειλε η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και Μάρκετινγκ της κατασκευάστριας εταιρείας «Νέα Οδός» κα Φωτεινή Λάμπρου επισημαίνει πως «υπάρχουν καθυστερήσεις και ειδικότερα στο θέμα των απαλλοτριώσεων και των αδειοδοτήσεων για λατομεία και αμμοχαλικοληψίες» ενώ δήλωσε πως «δεν τίθεται ζήτημα αποχώρησης εταιρειών που απαρτίζουν την Κοινοπραξία στην Κατασκευή της Ιόνιας Οδού».
Στην ίδια επιστολή αναφέρεται πως οι εργασίες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς σε όλα τα διαθέσιμα μέτωπα. Τα εργοτάξια τα οποία λειτουργούν είναι σχεδόν σε όλο το μήκος του Αυτοκινητόδρομου : στο τμήμα από Αντίρριο μέχρι Κουβαράς (εκεί έχει παραδοθεί και η παράκαμψη Αγρινίου μήκους 35χλμ) στο Μολύκρειο, στον Εύηνο, στη σήραγγα Καλυδώνας και μέχρι το Κεφαλόβρυσο και από τον Κουβαρά μέχρι τα Ιωάννινα στην Αμβρακία, στο Μενίδι, στην Κάμπη και στον Άγιο Δημήτριο.
Και από το Υπουργείο Υποδομών είχαν ανακοινωθεί αποζημιώσεις για απαλλοτριώσεις και επίλυση των αδειοδοτήσεων για λατομεία και αμμοχαλικοληψίες. Όσον αφορά την πρόοδο του έργου είναι φανερή καθώς τα εργοτάξια σε μερικά σημεία είναι αρκετά προχωρημένη, η σήραγγα Μακύνειας έχει διανοιχθεί ενώ σε μερικούς μήνες περιμένουμε και την παράδοση της Παράκαμψης Άρτας μήκους 15χλμ.
Να θυμίσουμε πως η Κοινοπραξία που έχει αναλάβει την κατασκευή της Ιόνιας Οδού έχει «πακέτο» και το τμήμα της Εθνικής Οδού από τη Μεταμόρφωση Αττικής μέχρι τα Σκάρφεια Φθιώτιδας. Σύμφωνα με τις μελέτες η Ιόνια Οδός (από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα) αναμένεται να είναι ζημιογόνο και έτσι προστέθηκε στην τότε παραχώρηση και το τμήμα αυτό σαν ισοζύγιο προκειμένου το έργο να είναι βιώσιμο.
(Πηγή : proinoslogos.gr)
(http://www.ypodomes.com/)
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου