Ολοκληρώθηκε η επίσκεψη Μαγκριώτη στην Αιτωλοακαρνανία
>> Σάββατο 3 Ιουλίου 2010
Διαβάστε τι δήλωσε για "Άκτιο-Βόνιτσα" - Αστακό - Φράγμα Αχυρών - "Ανακατασκευή Διώρυγας Δ1 και Επέκταση Διώρυγας Αμβρακίας-Αμφιλοχίας" - Σήραγγα του Αγ.Ηλία - Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας και φυσικά για την Ιονία Οδό.
Ο Υφυπουργός μαζί με τον Θάνο Μωραΐτη, Υφυπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας, τον Βουλευτή του νομού Ανδρέα Μακρυπίδη, το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Αναστάσιο Αποστολόπουλο, το Νομάρχη Θύμιο Σιώκο και τον Δήμαρχο Ανακτορίου, Γιώργο Αποστολάκη, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποίησαν στην αίθουσα του Δημαρχείου Ανακτορίου, επισκέφθηκαν το εργοτάξιο του οδικού άξονα «Αμβρακία - Άκτιο», στην περιοχή της Βόνιτσας.
Σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:
«Από το 2000, η Πολιτεία έδωσε προτεραιότητα στη Δυτική Ελλάδα κατασκευάζοντας ένα δίκτυο σημαντικών αναπτυξιακών υποδομών, οι περισσότερες εκ των οποίων, θα ολοκληρωθούν το αργότερα στο τέλος της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Έτσι, η Δυτική Ελλάδα, θα αποκτήσει τις βασικές υποδομές που είναι απαραίτητες για να καλύψει το έλλειμμα ανάπτυξής της, για να δημιουργηθούν θέσεις απασχόλησης και για να υπάρξουν σταθερά εισοδήματα.
Ο οδικός άξονας «Αμβρακία - Άκτιο» είναι ένα πολύ σημαντικό έργο, καθώς ενώνει την έξοδο της υποθαλάσσιας του Ακτίου με την Ιόνια Οδό, στο ύψος της Αμβρακίας και προσφέρει γρήγορη και ασφαλή διέλευση εντός του Ν. Αιτωλοακαρνανίας. Στις 16/3/2010, υπογράψαμε τις συμβάσεις κατασκευής του έργου, προϋπολογισμού 338 εκατ. ευρώ. Ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης του είναι 36 μήνες».
Στη συνέχεια, το κλιμάκιο επισκέφθηκε το Φράγμα Αχυρών και ενημερώθηκε για την πορεία κατασκευής του φράγματος, των σηράγγων και του αρδευτικού δικτυού της περιοχής. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ. Οι εργασίες, τους τελευταίους μήνες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς καθώς λόγω της έλλειψης χρηματοδότησης των προηγούμενων χρόνων, είχαν σταματήσει».
«Παρόλη τη δημοσιονομική στενότητα και την οικονομική κρίση εξασφαλίσαμε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων τους πόρους για τη συνέχιση του έργου, επειδή το φράγμα και το αρδευτικό δίκτυο είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της περιοχής. Μιας περιοχής που έχει πάρα πολύ υψηλή ανεργία και έλλειψη άλλων αναπτυξιακών υποδομών. Ξεπεράστηκαν μια σειρά τεχνικά προβλήματα και όπως εκτιμούν οι αρμόδιες υπηρεσίες, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2011. Μένει η δημοπράτηση της Β΄ φάσης του αρδευτικού δικτύου, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2011 αφού ολοκληρωθεί ο αναδασμός στην περιοχή».
Ακολούθως, το κλιμάκιο επισκέφθηκε τμήμα του έργου «Ανακατασκευή Διώρυγας Δ1 και Επέκταση Διώρυγας Αμβρακίας-Αμφιλοχίας για υδροδότηση και άρδευση της ευρύτερης περιοχής». Το έργο αυτό έχει προϋπολογισμό 40 εκατ. ευρώ. Στη συνεχεία, επισκέφθηκαν τα έργα άρσης επικινδυνότητας στην περιοχή του Αγρινίου. Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και το Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας με 26 εκατ. ευρώ. Περιλαμβάνει 20 παρεμβάσεις σε τμήματα της παλιάς Εθνικής οδού από το Αντίρριο μερί τα Ιωάννινα.
Σε δηλώσεις του μετά την επίσκεψη, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:
«Το επαρχιακό και περιφερειακό δίκτυο της χώρας είναι πεπαλαιωμένο και η ελλιπέστατη συντήρησή του τα τελευταία χρόνια, το έχει καταστήσει πολύ επικίνδυνο. Γι’ αυτό και μεγάλος αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων συμβαίνει σε αυτό το δίκτυο. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για αυτούς ακριβώς τους λογούς, διαμόρφωσε ένα ειδικό πρόγραμμα για όλη τη χώρα, ύψους 500 εκατ. ευρώ, για σημειακές παρεμβάσεις άρσης της επικινδυνότητας. Το πρόγραμμα αυτό εντάσσεται στο ευρύτερο Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας, που αποφάσισε πριν από μερικούς μήνες το Υπουργικό Συμβούλιο, μετά από εισήγηση του αρμόδιου Υπουργού, κ. Δημήτρη Ρέππα».
Η επίσκεψη συνεχίστηκε στα έργα της σήραγγας του Αγ.Ηλία, του τμήματος «Αγρίνιο-Πλατυγιάλι-Αστακός». Η κατασκευή του έργου «Οδικές συνδέσεις σήραγγας Αγ.Ηλία» είναι τμήμα της οδικής σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με το λιμάνι του Αστακού. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 16 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας και αναμένεται να τελειώσει στο τέλος του 2010. Τα υπόλοιπα τμήματα μελετώνται από τη Διεύθυνση Μελετών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με στόχο τη σύντομη δημοπράτησή τους.
Όσον αφορά το έργο αυτό ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε:
«Το λιμάνι του Αστακού είναι μια πολύ σημαντική και σύγχρονη αναπτυξιακή υποδομή για τη Δυτική Ελλάδα και η σύνδεσή του με την Ιόνια Οδό θα το καταστήσει δυναμικό πυλώνα της εξωστρέφειάς της. Για αυτό και η κυβέρνησή μας δίνει προτεραιότητα σε αυτόν το οδικό άξονα».
Το κλιμάκιο μετέβη στο Μεσολόγγι όπου πραγματοποίησε σύσκεψη, στη Νομαρχία. Οι εκπρόσωποι των φορέων διατύπωσαν τις προτάσεις και τα αιτήματά τους και ο κ. Μαγκριώτης κλείνοντας τη σύσκεψη, δήλωσε:
«Με συστηματική δουλειά και τη συνεργασία και υποστήριξη των τοπικών φορέων, πιστεύω πως μέχρι το τέλος του 2013, η Ιόνια Οδός θα έχει ολοκληρωθεί, παρ’ όλες τις καθυστερήσεις των προηγουμένων χρόνων και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Μέχρι τότε, θα έχουν κατασκευαστεί όλες οι άλλες βασικές υποδομές του Ν.Αιτωλοακαρνανίας, ενώ μερικές που τώρα μελετώνται, θα βρίσκονται σε εξέλιξη. Με την ολοκλήρωση των αναπτυξιακών υποδομών η Αιτωλοακαρνανία και η ευρύτερη περιοχή, θα πατάει πλέον γερά στα πόδια της και θα μπορεί να χτίσει τη δική της βιώσιμη ανάπτυξη».
Η περιοδεία του Υφυπουργού έκλεισε με την επίσκεψή του σε εργοτάξια της Ιόνιας Οδού στο τμήμα «Μεσολόγγι- Αντίρριο».
Ο Υφυπουργός μαζί με τον Θάνο Μωραΐτη, Υφυπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας, τον Βουλευτή του νομού Ανδρέα Μακρυπίδη, το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Αναστάσιο Αποστολόπουλο, το Νομάρχη Θύμιο Σιώκο και τον Δήμαρχο Ανακτορίου, Γιώργο Αποστολάκη, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποίησαν στην αίθουσα του Δημαρχείου Ανακτορίου, επισκέφθηκαν το εργοτάξιο του οδικού άξονα «Αμβρακία - Άκτιο», στην περιοχή της Βόνιτσας.
Σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:
«Από το 2000, η Πολιτεία έδωσε προτεραιότητα στη Δυτική Ελλάδα κατασκευάζοντας ένα δίκτυο σημαντικών αναπτυξιακών υποδομών, οι περισσότερες εκ των οποίων, θα ολοκληρωθούν το αργότερα στο τέλος της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Έτσι, η Δυτική Ελλάδα, θα αποκτήσει τις βασικές υποδομές που είναι απαραίτητες για να καλύψει το έλλειμμα ανάπτυξής της, για να δημιουργηθούν θέσεις απασχόλησης και για να υπάρξουν σταθερά εισοδήματα.
Ο οδικός άξονας «Αμβρακία - Άκτιο» είναι ένα πολύ σημαντικό έργο, καθώς ενώνει την έξοδο της υποθαλάσσιας του Ακτίου με την Ιόνια Οδό, στο ύψος της Αμβρακίας και προσφέρει γρήγορη και ασφαλή διέλευση εντός του Ν. Αιτωλοακαρνανίας. Στις 16/3/2010, υπογράψαμε τις συμβάσεις κατασκευής του έργου, προϋπολογισμού 338 εκατ. ευρώ. Ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης του είναι 36 μήνες».
Στη συνέχεια, το κλιμάκιο επισκέφθηκε το Φράγμα Αχυρών και ενημερώθηκε για την πορεία κατασκευής του φράγματος, των σηράγγων και του αρδευτικού δικτυού της περιοχής. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ. Οι εργασίες, τους τελευταίους μήνες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς καθώς λόγω της έλλειψης χρηματοδότησης των προηγούμενων χρόνων, είχαν σταματήσει».
«Παρόλη τη δημοσιονομική στενότητα και την οικονομική κρίση εξασφαλίσαμε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων τους πόρους για τη συνέχιση του έργου, επειδή το φράγμα και το αρδευτικό δίκτυο είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της περιοχής. Μιας περιοχής που έχει πάρα πολύ υψηλή ανεργία και έλλειψη άλλων αναπτυξιακών υποδομών. Ξεπεράστηκαν μια σειρά τεχνικά προβλήματα και όπως εκτιμούν οι αρμόδιες υπηρεσίες, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2011. Μένει η δημοπράτηση της Β΄ φάσης του αρδευτικού δικτύου, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2011 αφού ολοκληρωθεί ο αναδασμός στην περιοχή».
Ακολούθως, το κλιμάκιο επισκέφθηκε τμήμα του έργου «Ανακατασκευή Διώρυγας Δ1 και Επέκταση Διώρυγας Αμβρακίας-Αμφιλοχίας για υδροδότηση και άρδευση της ευρύτερης περιοχής». Το έργο αυτό έχει προϋπολογισμό 40 εκατ. ευρώ. Στη συνεχεία, επισκέφθηκαν τα έργα άρσης επικινδυνότητας στην περιοχή του Αγρινίου. Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και το Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας με 26 εκατ. ευρώ. Περιλαμβάνει 20 παρεμβάσεις σε τμήματα της παλιάς Εθνικής οδού από το Αντίρριο μερί τα Ιωάννινα.
Σε δηλώσεις του μετά την επίσκεψη, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:
«Το επαρχιακό και περιφερειακό δίκτυο της χώρας είναι πεπαλαιωμένο και η ελλιπέστατη συντήρησή του τα τελευταία χρόνια, το έχει καταστήσει πολύ επικίνδυνο. Γι’ αυτό και μεγάλος αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων συμβαίνει σε αυτό το δίκτυο. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για αυτούς ακριβώς τους λογούς, διαμόρφωσε ένα ειδικό πρόγραμμα για όλη τη χώρα, ύψους 500 εκατ. ευρώ, για σημειακές παρεμβάσεις άρσης της επικινδυνότητας. Το πρόγραμμα αυτό εντάσσεται στο ευρύτερο Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας, που αποφάσισε πριν από μερικούς μήνες το Υπουργικό Συμβούλιο, μετά από εισήγηση του αρμόδιου Υπουργού, κ. Δημήτρη Ρέππα».
Η επίσκεψη συνεχίστηκε στα έργα της σήραγγας του Αγ.Ηλία, του τμήματος «Αγρίνιο-Πλατυγιάλι-Αστακός». Η κατασκευή του έργου «Οδικές συνδέσεις σήραγγας Αγ.Ηλία» είναι τμήμα της οδικής σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με το λιμάνι του Αστακού. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 16 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας και αναμένεται να τελειώσει στο τέλος του 2010. Τα υπόλοιπα τμήματα μελετώνται από τη Διεύθυνση Μελετών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με στόχο τη σύντομη δημοπράτησή τους.
Όσον αφορά το έργο αυτό ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε:
«Το λιμάνι του Αστακού είναι μια πολύ σημαντική και σύγχρονη αναπτυξιακή υποδομή για τη Δυτική Ελλάδα και η σύνδεσή του με την Ιόνια Οδό θα το καταστήσει δυναμικό πυλώνα της εξωστρέφειάς της. Για αυτό και η κυβέρνησή μας δίνει προτεραιότητα σε αυτόν το οδικό άξονα».
Το κλιμάκιο μετέβη στο Μεσολόγγι όπου πραγματοποίησε σύσκεψη, στη Νομαρχία. Οι εκπρόσωποι των φορέων διατύπωσαν τις προτάσεις και τα αιτήματά τους και ο κ. Μαγκριώτης κλείνοντας τη σύσκεψη, δήλωσε:
«Με συστηματική δουλειά και τη συνεργασία και υποστήριξη των τοπικών φορέων, πιστεύω πως μέχρι το τέλος του 2013, η Ιόνια Οδός θα έχει ολοκληρωθεί, παρ’ όλες τις καθυστερήσεις των προηγουμένων χρόνων και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Μέχρι τότε, θα έχουν κατασκευαστεί όλες οι άλλες βασικές υποδομές του Ν.Αιτωλοακαρνανίας, ενώ μερικές που τώρα μελετώνται, θα βρίσκονται σε εξέλιξη. Με την ολοκλήρωση των αναπτυξιακών υποδομών η Αιτωλοακαρνανία και η ευρύτερη περιοχή, θα πατάει πλέον γερά στα πόδια της και θα μπορεί να χτίσει τη δική της βιώσιμη ανάπτυξη».
Η περιοδεία του Υφυπουργού έκλεισε με την επίσκεψή του σε εργοτάξια της Ιόνιας Οδού στο τμήμα «Μεσολόγγι- Αντίρριο».
1 comments:
Όλο θα και θα και θα, πάψε ρε παραμυθά...
Δημοσίευση σχολίου