www.agriniomemories.gr: Μια σελίδα με πλούσιο και σπάνιο υλικό, που συνδέεται με τον τόπο του Αγρινίου

>> Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Μια νέα ενδιαφέρουσα "συλλεκτική" θα τη χαρακτηρίζαμε ιστοσελίδα κάνει την εμφάνιση της στο Αγρινιώτικο διαδίκτυο. Θα την βρείτε, πληκτρολογώντας την ηλεκτρονική διεύθυνση agriniomemories.gr.

Περιέχει πλούσιο υλικό από το παλιό Αγρίνιο και όχι μόνο, το οποίο συνεχώς εμπλουτίζεται και ανανενώνεται.

Ο δημιουργός της μας λέει περισσότερα στο προλογικό του σημείωμα:

Η αγάπη μου για την Γενέθλια Πόλη μου το Αγρίνιο, η νοσταλγική μου διάθεση για ένα ταξίδεμα στο παρελθόν της ,το μικρόβιο της συλλογής και διάσωσης τεκμηρίων αναφερόμενα σε αυτή, ήταν αυτά που μου έδωσαν την ώθηση για την δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας. Μακριά από οτιδήποτε εμπορικό, πωλήσεις, ή οποιασδήποτε άλλης μορφής εκμετάλλευσης του υλικού, ξεκίνησα αυτό το ταξίδι θέλοντας να μοιραστώ με όλους σας, όλα αυτά που μου δίνουν ευχαρίστηση καθώς τα βλέπω και τα εξερευνώ. Το υλικό, το οποίο στην πλειονότητά του αποτελεί μέρος της προσωπικής μου συλλογής, εκτός εκείνου που θα κατονομάζεται ο ιδιοκτήτης της συλλογής, θα ανανεώνεται συνέχεια με σκοπό την όσο το δυνατότερο πληρέστερη και καλύτερη ενημέρωση. Ανοιχτή πάντα η ιστοσελίδα σε όσους θελήσουν να παραθέσουν το δικό τους υλικό στις διάφορες ενότητες, και κυρίως να γράψετε τα σχόλια και τις απόψεις σας στο Βιβλίο Επισκεπτών, ή να στείλετε άρθρα ή δημοσιεύσεις στο προσωπικό μου ταχυδρομείο nikolaospantoniou@yahoo.com που μέσα από το Αγρινιώτικο Βήμα θα τα μοιραστείτε με όλους μας. Ευχαριστώ, όλους όσους βοήθησαν με οποιονδήποτε τρόπο μέχρι τώρα, αλλά και όλους τους νέους συνοδοιπόρους.

Ελάτε να ταξιδέψουμε μαζί στην δική μας Πόλη...
Νικόλαος Π. Αντωνίου.


(Πηγή:http://www.agrinionews.gr/)

Δημοσίευση σχολίου