Δ. Σταμάτης: Υπερασπίστηκα το δικαίωμα μικρών μαθητών να «οδηγούνται» με ασφάλεια και στην προβλεπόμενη ώρα στο σχολείο τους

>> Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Ο Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Δημήτρης Σταμάτης σχολιάζοντας την είδηση της άρσης της ασυλίας του είπε:

«Όλα αυτά τα χρόνια κατά τα οποία έχω εκπροσωπήσει τους πολίτες του Νομού της Αιτωλοακαρνανίας, λειτούργησα υπηρετώντας το κοινό καλό με γνώμονα όχι το προσωπικό μου πολιτικό συμφέρον, αλλά την κάλυψη των πραγματικών αναγκών του τόπου μου.
Στην πολιτική μου διαδρομή ήταν αρκετές εκείνες οι φορές που συγκρούστηκα με κατεστημένες αντιλήψεις και υστερόβουλες πρακτικές.

Ποτέ δεν χρησιμοποίησα την όποια εξουσία και αν είχα ως πρόσχημα της δικής μου προστασίας.

Από την πρώτη στιγμή που μου ανακοινώθηκε η προσφυγή ενός ιδιοκτήτη ΤΑΧΙ με τον οποίο η Νομαρχία Αιτωλοακαρνανίας είχε συνάψει συμφωνία για την μεταφορά μαθητών κατά την περίοδο 2002 – 2003 εγώ ο ίδιος ζήτησα την άρση της ασυλίας μου ,γιατί στην μέχρι τώρα διαδρομή μου δεν υπάρχουν και ούτε θα μείνουν σκιές και «υπόλοιπα».
Τα Μέσα Ενημέρωσης του Νομού, βέβαια, όφειλαν, πριν αναμεταδώσουν την είδηση να πληροφορηθούν τα ίδια και κατόπιν να πληροφορήσουν και τους αναγνώστες, τηλεθεατές και ακροατές τους, για την ουσία της υπόθεσης.

Κατηγορούμαι λοιπόν επειδή υπερασπίστηκα το δικαίωμα μικρών μαθητών των χωριών της Μακρυνείας να «οδηγούνται» με ασφάλεια και στην προβλεπόμενη ώρα στο σχολείο τους. Η απόφαση μου αυτή ήταν πολιτική, την οποία διοικητικά υπέγραψε ο τότε αρμόδιος αντινομάρχης κ. Νικόλαος Μουρκούσης. Ο κ. Μουρκούσης μάλιστα κλήθηκε και αυτός να υπερασπιστεί το παραπάνω δικαίωμα των συγκεκριμένων μαθητών στις αίθουσες των δικαστηρίων και ήδη έχει αθωωθεί.

Παρά ταύτα ίσως κάποιοι επιχειρήσουν να αξιοποιήσουν το γεγονός προεκλογικά. Εάν το πράξουν η ίδια η κοινωνία θα τους καταδικάσει».

1 comments:

Ανώνυμος,  22 Οκτωβρίου 2010 στις 2:59 μ.μ.  

O Δήμαρχος Αστακού Π Στάϊκος: Ο Αστακός γιορτάζει την απόσυρση των εμίρηδων


Η επένδυση αυτή δεν στόχευε σε ανάπτυξη. Πιστεύαμε πως θα είχαμε φυσικό αέριο στην περιοχή, όμως αυτό θα πήγαινε με αγωγό στην Ιταλία. Εμείς όμως θα κινδυνεύαμε να κάνει μπάμ! και να σκοτωθούμε», είπε ο κ. Στάϊκος και συνέχισε: «Αν είναι να σκοτωθώ για να ζήσω καλυτέρα, να σκοτωθώ, αλλά όμως να σκοτωθώ για να ζουν άλλοι καλύτερα, δεν νομίζω».
Επίσης υπογράμμισε ότι από την ενέργεια που θα παραγόταν από το LPG δεν θα είχε τίποτα να ωφεληθεί η περιοχή, όπως για παράδειγμα να διατεθεί κάποια ποσότητα ώστε να δημιουργηθούν εργοστάσια προκειμένου να προκύψουν και θέσεις εργασίας. «Ευτυχώς που υπήρξε μια γυναίκα στη βουλή που φοράει παντελόνια και είναι η κα Μπιρμπίλη», εννοώντας ότι η υπουργός είχε το θάρρος να αντιταχτεί στην επένδυση.
«Είναι ψέμα ότι ο αδελφός του κ. Παπανδρέου ήταν όλη μέρα με τους Καταριανούς; Ήταν δηλαδή αναμεμειγμένος εξωθεσμικά. Χθες μιλούσαμε για τους κουμπάρους του Κ. Καραμανλή, και τώρα μιλάμε για τα αδέλφια;» είπε ο δήμαρχος. «Η Ιταλία δηλαδή θα έπαιρνε καθαρή ενέργεια, οι ρύποι θα έμεναν στην Ελλάδα και στη μέση θα ήταν οι μεσάζοντες. Στη μέση ήταν και η Rassandel.Δεν είναι σκάνδαλο αυτό;» πρόσθεσε ο δήμαρχος. Συνεχίζοντας αναφέρθηκε και στις υποσχέσεις για 1500 θέσεις εργασίας οι οποίες τελικά δεν ήταν παραπάνω από 140, πράγμα που κατά την άποψή του «δεν άξιζε τον κόπο».

Δημοσίευση σχολίου