Δ. Σταμάτης: "Θα είμαι δήμαρχος Αγρινίου"

>> Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Την πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη παραχώρησε ο βουλευτής και υποψήφιος δήμαρχος Αγρινίου Δημήτρης Σταμάτης στην τηλεόραση του Αχελώου και στον Μάκη Μάκα.

“Θα είμαι δήμαρχος Αγρινίου”υποστήριξε ο Δημήτρης Σταμάτης δείχνοντας μεγάλη σιγουριά για το αποτέλεσμα των εκλογών του Νοέμβρη.

Σημείωσε επίσης ότι δεν είναι υποψήφιος για να κερδίσει μόνο τις εκλογές αλλά ήρθε για να αφήσει έργο στο νέο διευρυμένο δήμο.

“Έχω τη φιλοδοξία να πετύχω ως άνθρωπος και ως δήμαρχος του νέου μεγάλου δήμου Αγρινίου” είπε και τόνισε πως “Αποφάσισα να είμαι υποψήφιος δήμαρχος Αγρινίου όχι επειδή όπως ειπώθηκε “σύρθηκα” ή “πιέστηκα” από τον πρόεδρο της Ν.Δ.. Η απόφαση ήταν καθαρά δική μου. Ποτέ δεν έκρυψα το ενδιαφέρον μου για το νέο δήμο Αγρινίου. Για μένα είναι μια πρόκληση και πιστεύω ότι γνωρίζοντας πολύ καλά τις περιοχές του νέου δήμου, έχοντας διατελέσει 8 χρόνια νομάρχης, είμαι σε θέση να προσφέρω.
Η επιλογή του κόμματος στο πρόσωπό μου δεν έγινε τυχαία. Υπηρέτησα το θεσμό της αυτοδιοίκησης 8 χρόνια ως νομάρχης, είμαι ο τομεάρχης Περιφερειακής πολιτικής του κόμματος και ήμουν μέλος της Επιτροπής Περιφερειών της Ευρώπης που σημαίνει Βουλή της αυτοδιοίκησης στην Ευρώπη.

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης ο κ. Σταμάτης ανέφερε... “Το μοντέλο στο οποίο πρέπει να στηριχτεί ο νέος δήμος Αγρινίου προκειμένου να αντιμετωπίσει τα προβλήματα είναι η ενδογενής Ανάπτυξη . Πρέπει να εκμεταλλεύτουμε το φυσικό μας πλούτο και τους φυσικούς πόρους, με νέες καλλιέργειες, νέες εγκαταστάσεις και κάθετες μονάδες παραγωγής.

Θα δημιουργήσω αναπτυξιακό ιστό στο νέο διευρυμένο δήμο όπου η έμφαση θα δοθεί στους περιφεριακούς δήμους με σημείο αναφοράς το Αγρίνιο.

Για το λογο αυτό προκειμένου να έχουμε το καλίτερο δυνατό αποτέλεσμα συνεργάζομαι και θα συνεργαστώ ως δήμαρχος με τον καθηγητή Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου της Παντείου κ. Θεοδόση Παλάσκα”.

Αναφερόμενος στη σχέση δημάρχου και πολιτών είπε “Όλοι οι πολίτες θα είναι ισότιμοι. Η πόρτα του δημάρχου θα είναι πάντοτε ανοιχτή όπως και όταν ήμουν νομάρχης. Δεν νοείται οι πολίτες να μην μπορούν να επικοινωνήσουν άμεσα με το δήμαρχο.

Δεν με αφορούν οι πολιτικές προτιμήσεις του καθενός. Οι εκλογές του Νοέμβρη δεν είναι κομματικές. Είναι καθαρά αυτοδιοικητικές. Για το λόγο αυτό το ψηφοδέλτιο μου θα καταρτιστεί με μοναδικά κρητήρια την εντιμότητα, την ικανότητα και την καταξίωση στην κοινωνία. Εγώ κάνω την υπέρβαση. Θέλω και οι πολίτες που αγαπούν τον τόπο τους να κάνουν και οι ίδιοι τη δική τους υπέρβαση”.

Δημοσίευση σχολίου