Επιστολή Καρανικόλα προς Γραμματεία Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΝΔ

>> Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Αξιότιμε κύριε Γραμματέα, μετά τη διεξαγωγή του γκάλοπ για την προτίμηση του Υποψηφίου Δημάρχου για το Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου, αποδέχομαι και αναγνωρίζω την Υποψηφιότητα του Γεωργίου Πρεβεζάνου, ως Υποψήφιο Δήμαρχο του Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, από την παράταξή μας, τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Σύμφωνα με τους όρους διεξαγωγής του γκάλοπ, όπως μου προτάθηκαν από το κόμμα, οι Υποψήφιοι που θα μετείχαν στο γκάλοπ θα αποδέχονταν τον πρώτο σε ψήφους Υποψήφιο και οι υπόλοιποι, είτε θα έμπαιναν στον Δημοτικό Συνδυασμό του πρώτου, είτε θα απείχαν από τις Δημοτικές εκλογές.

Προσωπικά, από την αρχή είχα εκφράσει τη θέση μου στο κόμμα, της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ότι σε περίπτωση αποτυχίας, δε θα μπω σε κανένα ψηφοδέλτιο και θα απέχω από τις Δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου 2010, όπως και θα πράξω.

Δυστυχώς όμως, κάποιος από τους συνυποψήφιους, ενώ αρχικά δέχτηκε τους όρους διεξαγωγής του γκάλοπ, μετά την αποτυχία του ακολούθησε το δικό του ανεξάρτητο και πάλι δρόμο προς τις Δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου.

Από τη στιγμή που με καλεί το κόμμα να συμμετέχω στη διαδικασία του γκάλοπ ως Νεοδημοκράτη και όχι ως ανεξάρτητο Υποψήφιο, οφείλω να ακολουθήσω μέχρι το τέλος τις διαδικασίες του γκάλοπ και του χρίσματος.

Λυπάμαι, που είχα τέτοιο συνυποψήφιο, αλλά περισσότερο λυπάμαι που ο χώρος μας περιλαμβάνει τέτοιους ανθρώπους που θέλουν να λέγονται Νεοδημοκράτες για να διεκδικούν ψήφους και δύναμη από τον χώρο μας, ενώ στην πραγματικότητα ούτε νιώθουν, ούτε ανήκουν στην παράταξή μας. Εάν είχα τη δύναμη, τέτοιους Νεοδημοκράτες θα τους διέγραφα από το κόμμα, ώστε να μην ξανά τολμήσουν να διεκδικήσουν ψήφο από τον γνήσιο Νεοδημοκράτη.

Ζήτησα πολλές φορές το ...χρίσμα, ως Υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου, από τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, χωρίς να πάρω καμία θετική ή αρνητική απάντηση. Βλέποντας να στενεύουν τα χρονικά όρια της προεκλογικής περιόδου και χωρίς να υπάρχει κάποιος επίσημα χρισμένος από το κόμμα της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ως Υποψήφιος Δήμαρχος, αποφάσισα να κατέβω ανεξάρτητος στην πολιτική σκηνή του Νοεμβρίου. Όταν όμως με κάλεσε το κόμμα, να ακολουθήσω τις διαδικασίες του χρίσματος του Υποψηφίου Δημάρχου μέσω γκάλοπ, δήλωσα παρών, σεβόμενος όμως πάντα την πολιτική κατεύθυνση της Δημοκρατικής Παράταξης της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Είμαι Μεσολογγίτης, αγαπάω τον τόπο μου, για αυτό και μετέχω στα κοινά του τόπου μου. Θέλω να αλλάξω την καθημερινότητά μου, αλλά και του συμπολίτη μου, να συμβάλλω στην αλλαγή από την οπισθοδρομική και μοιρολατρική νοοτροπία του τόπου μου και της τοπικής μας κοινωνίας, σε μια κοινωνία με προοπτική και μέλλον, με αναπτυξιακό ορίζοντα, με σεβασμό στο περιβάλλον και τον πολίτη.

Όμως είμαι και Νεοδημοκράτης, πιστεύω στις Αξίες, στις Αρχές και στην Ιδεολογία της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ για αυτό και βρίσκομαι στον χώρο αυτό.

Θέλω να ευχαριστήσω, όσους με ψηφήσανε στο γκάλοπ, όσοι με πιστέψανε και με πιστεύουν και να γνωρίζουν ότι θα είμαι παρών και δίπλα τους, όχι μόνο σε προεκλογικές περιόδους, αλλά καθημερινά. Να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, που για μεγάλο χρονικό διάστημα πιέζαμε την παρούσα Δημοτική Αρχή να αλλάξει πράγματα και καταστάσεις, προς το καλύτερο του τόπου μας, του Δημότη μας.

Να ευχηθώ Καλή Επιτυχία στον κύριο Γιώργο Πρεβεζάνο, δύναμη και κουράγιο στον προεκλογικό του αγώνα, αλλά πρωτίστως να προσπαθήσει να επιλέξει τους καλύτερους Υποψηφίους Δημοτικούς Συμβούλους και να καθορίσει το καλύτερο πρόγραμμα για το τόπο μας και εγώ θα είμαι δίπλα του, αλλά και απέναντί του όταν χρειάζεται.

Με εκτίμηση
Ο Επικεφαλής του Δημοτικού Συνδυασμού " ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ "
Καρανικόλας Χ. Ιωάννης

Δημοσίευση σχολίου