Δήλωση Δημάρχου για σχόλιο τέως δημοτικού συμβουλού

>> Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Ο δήμαρχος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, Γιάννης Αναγνωστόπουλος σχολιάζοντας χαρακτηρισμό του τέως δημοτικού συμβούλου, κ. Δημήτρη Παπαθέου για το πρόσωπό του, δήλωσε:

«Αφού υπενθυμίσω ότι εγώ πρώτος καταδίκασα υβριστικές συμπεριφορές σε βάρος του κ. Παπαθέου από δημότες θεωρώ σκόπιμο να υπενθυμίσω την πολιτική συμπεριφορά του κ. Παπαθέου όταν αυτός καταψήφιζε στο δημοτικό συμβούλιο την πρότασή μου για σύνταξη αρνητικού λογαριασμού σε βάρος εργολήπτη για το έργο οδοποιίας, στην περιοχή της επέκτασης του σχεδίου πόλης Μεσολογγίου.

Μάλιστα τότε η πρότασή μου, είχε υπερψηφιστεί από το σώμα συμπεριλαμβανομένου και του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας κ. Γιώργου Πρεβεζάνου.

Επίσης για να έχουν γνώση οι συμπολίτες μας, θεωρώ υποχρέωσή μου να αναφέρω το γεγονός ότι στην συνέχεια ο κ. Παπαθέου και αφού παραιτήθηκε από δημοτικός σύμβουλος ήταν ο δικηγόρος του εν λόγω εργολήπτη σε δικαστικές του διενέξεις για το συγκεκριμένο θέμα.

Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό για το πρόσωπό μου από τον κ. Παπαθέου («ότι δεν με εκτιμά καθόλου ως πολιτικό»), το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι λυπάμαι για την πολιτική του απομόνωση.

Όμως πίστευα και πιστεύω ότι άτομα σαν τον κ. Παπαθέου μπορούν να προσφέρουν σημαντικά στην πόλη.»

Δημοσίευση σχολίου